TOP termékek

Tanúsítvány

SSL Certificate

Sérült vagy hiányos csomag bejelentése

Kollégáink mindent megtesznek, hogy csomagod épségben kerüljön kézbesítésre. Amennyiben mégis sérülten érkezik, úgy szíves elnézésedet kérjük, valamint kérünk, hogy tételesen ellenőrizd a termékek épségét!

Ha a csomagban sérült terméket találsz kérjük őrizd meg, mert a cserét csak annak elszállítása után tudjuk biztosítani. A kárigényt a csomagátvételtől számított 72 órán belül jeleznünk kell a futárszolgálatnak, ezért kérünk, hogy a kárigényedet az átvételtől számított 72 órán belül jelezd felénk!

Kérjük készíts fotót a csomagról és a sérült termékekről is! A fotókat egyszerűen tudod csatolni az űrlap kitöltésekor, ez meggyorsítja a kárügyintézési folyamatot.

A gyorsabb ügyintézés érdekében az űrlapon szereplő kötelező adatokat kérjük helyesen töltsd ki!

Bejelentésedet mihamarabb feldolgozzuk és kollégánk keresni fog a megadott elérhetőségek egyikén.

Adatkezelési tájékoztató